1 comments on “«ιερή αγανάκτηση» από το ΜέΡΑ 25

  1. Ως δικαιολογητικός λόγος του «ανέφικτου» της «λύσης δυο κρατών» προβάλλεται από το «μερα25-diem» η «πραγματικότητα» που έχει διαμορφωθεί από τους παράνομους, κατοχικούς εποικισμούς.
    Οπότε με έναν σμπάρο πολλά τρυγόνια:
    Η επίκληση της «πραγματικότητας» των εποικισμών, όχι μόνο χρησιμοποιείται για το θάψιμο τη «λύσης δυο κρατών», αλλά ταυτόχρονα αποτελεί και αποδοχή της «πραγματικότητας» των εποικισμών: αποδοχή που δεν αρκείται σε αυτή την «πραγματικότητα», αλλά στο όνομά της αρνείται και το ανεξάρτητο παλαιστινιακό κράτος στα σύνορα της 4-6-1967 με πρωτεύουσα την ανατολική Ιερουσαλήμ.
    Είναι αυτονόητο, ότι αν δεν υπήρχε αποδοχή των εποικισμών, τότε ούτε η «λύση δυο κρατών» θα θεωρούνταν «ανέφικτη» κατά το μερα25.
    Δεν φτάνει αυτό, αλλά παραπέρα, με τον ίδιο τρόπο οι εποικισμοί αυτόματα χάνουν τον παράνομο χαρακτήρα τους ως κατοχικοί. Εφόσον δεν πρόκειται για λύση 2 κρατών, «άρα» δεν πρόκειται και για κατοχή, και «άρα» οι εποικισμοί δεν είναι ζήτημα κατοχής των («σβησμένων» από το μερα25) παλαιστινιακών εδαφών, αλλά ζήτημα εσωτερικής νομοθεσίας του ισραηλινού κράτους που σύμφωνα με το ευχολόγιο θα απονείμει «ίσα δικαιώματα» στον παλαιστινιακό λαό.
    Παραπέρα: Εφόσον οι εποικισμοί παύουν να είναι ζήτημα κατοχής, τι εμποδίζει και την «νομιμοποιημένη» πλέον επέκτασή τους «επ’ αόριστο»;
    Τέλος, η ίδια αυτή «πραγματικότητα» των εποικισμών, που το μέρα25 την κηρύσσει αποδεκτή για το ίδιο επιδιώκοντας να την καταστήσει τέτοια και για όλους, στην πραγματικότητα αποτελεί και εγγύηση για το «ανέφικτο» κάθε «ισότητας δικαιωμάτων», αφού κάθε παράνομος, κατοχικός εποικισμός δεν είναι παρά ένας θύλακας κατοχικής, ρατσιστικής βίας σε βάρος του λαού της Παλαιστίνης, μια παρακρατική – παραστρατιωτική δύναμη επιβολής καθεστώτος κατοχικού φυλετικού διαχωρισμού (απαρτχάιντ).

Σχολιάστε