4 comments on “Η ιστορία των παιδιών του Λίντιτσε

  1. Για το ίδιο το κείμενο δεν έχω να πω κάτι, το κομμάτι για το Λίνιστε το έχω αναδημοσιεύσει και εγώ, και με τα παρακάτω συμφωνώ 100%.
    Αλλά παρατήρησα μία αρκετά ενδιαφέρουσα λεπτομέρια στην τελέυταία φωτογραφία. Το όπλο που επιδεικνύεται δεν είναι (παρότι μοιάζει αρκετά) καλάσνικοφ, αλλά το Ισραηλινό Gallil. Τέτοια όπλα δεν κυκλοφορούν στο «εμπόριο». Μήπως συνδέοντας την φωτό με την ελληνο-ισραηλινή προσέγγιση, έχουμε μία ακόμη απόδειξη πως το φασιστικό «παρακράτος» απολαμβάνει και την ολόπλευρη και συνειδητή στήριξη του πιο «επίσημου» κράτους;

    • Δεν την ήξερα αυτή τη λεπτομέρεια για την προέλευση του οπλου. Όσο για το παρακράτος (το εφεδρικό έκνομο κράτος, ας πούμε) είναι τόσοι οι δεσμοί του με το «θεσμικό» κράτος και ιδιαίτερα με τη σκοτεινή του πλευρά, που από ένα σημείο κι έπειτα δεν ξέρει κανείς ποιος προπορεύεται και ποιος ακολουθεί, ποιός στηρίζει ποιόν κλπ. Λχ σε σχέση με το θέμα του όπλου και το συγκεκριμένο ερώτημα που βάζεις, εμένα η σημερινή «προσέγγιση» μου φαίνεται αρκετά υποδεέστερη σε σχέση με τις «προσεγγίσεις» που είχαν αποκαλυφθεί πριν 6-7 χρόνια γύρω από το πατριαρχείο, με την ανάμιξη προσώπων μάλιστα που πότε τους έβρισκες δίπλα στον πατριάρχη, πότε να κάνουν μπίζνες στα βαλκάνια κλπ.

Σχολιάστε